Умови надання послуг
(виконання робіт):
- 1. АКТ передачі-приймання техніки та устаткування на ремонт і обслуговування (надалі за текстом – Акт) підтверджує факт прийому обладнання в Комп’ютерний сервіс Виконавця та згоду Замовника на діагностику, ремонт та/або подальше технічне обслуговування обладнання (надалі за текстом – Послуги).
- 2. Діагностика – це комплексна перевірка, огляд обладнання на предмет виявлення ушкоджень/дефектів/поломок, та визначення попередньої вартості ремонту та/або технічного обслуговування.
- Ремонт – це відновлення працездатності обладнання, включаючи послуги з відновлення та заміни запасних частин (комплектуючих) в обладнанні, вузла або окремої складової частини вузла з наступним тестуванням, діагностикою та регулюванням тощо.
- Технічне обслуговування – це комплекс операцій з підтримки працездатності та справності обладнання, які включають в себе послуги з чищення компонентів обладнання, змащення та налагодження обладнання тощо.
- 3. Під час приймання обладнання в Комп’ютерний сервіс Виконавця проводиться виключно його поверхневий зовнішній огляд, результати якого відображаються в Акті. Такий огляд є первинним і не відображає в повній мірі як фактичний зовнішній стан обладнання (приховані дефекти, глибинні недоліки) та актуальний внутрішній стан (стан окремих запасних частин, деталей, вузлів, їх кріплень і т.д.), так і працездатність обладнання в цілому. Опис стану обладнання, складений на підставі поверхневого зовнішнього огляду, не може тлумачитися Сторонами як остаточне заключення щодо фактичного стану обладнання на момент приймання в Комп’ютерний сервіс. Будь-які дефекти, недоліки в працездатності та ін. можуть бути виявлені лише під час проведення повної глибинної діагностики.
- 4. У разі здійснення Виконавцем ремонту/технічного обслуговування обладнання, вартість проведення діагностики включено у вартість Послуг. У разі неможливості проведення Виконавцем ремонту/технічного обслуговування обладнання – діагностика безкоштовна.
- 5. При укладанні Акту Сторони погоджують перелік, об’єм, строки та мінімальну вартість послуг (надалі за текстом – умови надання Послуг). За результатами проведення повної глибинної діагностики обладнання, у разі якщо умови надання Послуг суттєво змінюються, Виконавець інформує Замовника телефоном.
- У разі наявності суттєвих змін умов договору, а саме вартості та переліку послуг, тільки після погодження по телефону з Замовником, Виконавець приступає до надання Послуг. У випадку відмови Замовника від надання послуг Виконавцем, після погодження всіх умов надання Послуг та початку виконання робіт Виконавцем, Замовник не звільняється від обов’язку щодо оплати наданих послуг після їх завершення виконання та втрачає право отримати обладнання без ремонту. У випадку непогодження Замовником з суттєвими змінами до умов надання Послуг, а саме ціни та об’єму послуг Виконавець повертає обладнання, а Договір вважається достроково розірваним за ініціативою Замовника. Замовник також має право відмовитися від надання послуг, якщо Виконавець надає послуги так повільно, що їх закінчити в строк стає неможливим, проте якщо значна частина обсягу послуг виконана, Замовник має право розірвати договір лише стосовно частини послуг, що залишилася.
- 6. Виконавець не несе відповідальності за збереження інформації, що міститься в пам’яті обладнання, а також його програмного забезпечення.
- 8. Відповідальність Виконавця:
- Виконавець несе перед Замовником професійну відповідальність за якість наданих Послуг (виконаних робіт) в разі встановлення його вини.
- 9. Виконавець залишає за собою право відмовити замовнику в наданні послуг, зокрема, в разі недоцільності проведення ремонту, відсутності виробничих можливостей для його виконання, та з інших причин.
- 10. Факт надання Послуг підтверджується Актом виконаних робіт, який підписується Сторонами в момент повернення обладнання з Комп’ютерного сервісу Виконавця. На підставі підписаного Акту виконаних робіт здійснюється оплата послуг Виконавця та після отримання якої, Виконавець повертає обладнання Замовникові. У випадку відмови Замовника від оплати Виконавцю наданих послуг, Виконавець має право притримати обладнання до повної оплати наданих послуг. У разі наявності спору, щодо якості наданих послуг Виконавцем, обладнання повертається Виконавцю на додаткову діагностику.
- 11. Виконавець гарантує, що використовуватиме персональні дані Замовника, що містяться в даному Акті, або отримані ним в ході надання Послуг чи в будь-який інший спосіб, лише для належного надання Послуг.
- Даний Акт є підставою для видачі обладнання з Комп’ютерного сервісу Виконавця. У випадку втрати даного Акту Виконавець видає обладнання лише за умови подання письмової заяви Замовником та обов’язкового пред’явлення паспорту.
- Замовник, як суб’єкт персональних даних, підписуючи даний Акт, надає Виконавцю згоду на обробку його персональних даних у письмовій та/або електронній формі в обсязі, що міститься у цьому Акті.
- Замовник, своїм підписом підтверджує вірність та достовірність інформації (в тому числі персональних даних Замовника, інформації щодо комплектності обладнання, опису його стану та ін.), зазначених в даному Акті. З викладеними вище Умовами ознайомлений, вони мені зрозумілі, з ними погоджуюсь, що підтверджую своїм підписом, виконаним добровільно, без будь-якого примусу та впливу.